Back on square one...

Så har man börjat jobba igen på Västersol. Det känns riktigt bra, och kul. Jag gillar faktiskt det jobbet. Idag blev det lite sommarlovsmorgon, två brännbollsmatcher, en fotbollsmatch, två teckningar, två sagor och två kafferaster. Och kulorna rullar in som det ska, det går bra nu.
Men jag behöver fortfarande låna runt tre tusen av Journalisten till Halmstad, jag kommer inte få lönen till dess.

Har även klippt mig idag, och skurit mig på en rakhyvel. Ett litet jävla sår på fingret, med det slutar aldrigt att blöda.
Känner mig också rätt krasslig, hoppas inte på feber nu när jag börjat jobba.

Be även till alla era gudar alla dagar fran till Halmstad att vädret ger oss nåd.

Du minns väl att du har minnen kvar också?

Kommentarer
Postat av: S

två brännbollsmatcher, en fotbollsmatch!!

Men ingen träning! huh

2008-06-24 @ 14:50:53
Postat av: Morgan

Du har rätt S, att spela lite brännboll med 6-åringar ÄR samma sak som fotbollsträning med vuxna män...

2008-06-24 @ 16:08:06
Postat av: j

ja?

2008-06-25 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0