Blev lite nervös där ett tag...

Av en slump tittade jag på inbetalningsuppgifterna på stugan i Halmstad. Och fick se att jag haft fel på inlämningsdatumet. Istället för den 6:e, på fredag, skulle vi betala in pengarna...IGÅR. Fick en sjujävla panik när jag såg på baksidan om att "batalas inte pengarna in i tid så avbokar vi stugan!". Slog en signal till Jone och bad om pengarna idag, jag gjorde samma sak med Pontus. Sedan ringde jag Campingen och talade med den trevligaste rösten jag kan.
Men det var lungt. Hon skulle skjuta fram betalningen.

Igår krossade vi IK Franke med 6-0. Jag fick inte röra gräset med knäna en enda gång, om man inte räknar med uppvärmingen.

Nu ska jag ut i solen och plugga matte-tentan.

Kommentarer
Postat av: P

bra jobbat ante-pante!

2008-06-03 @ 20:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0