Jaha....?

Genrepet: Sverige - Ukraina 0-1.
Fick Lagerbäck några frågetecken utsuddade?
Nja...
Jag fick dock. I mål, Shaaban eller Isaksson? Ja, vem fan tror ni?
Känner jag den Lagerbäckska stabiliteten rätt sätter han nog Alexandersson på högerbacken, men vad gör han åt platsen framför? Stabilitet = Bissen, Kreativitet = Chippen.
Håller Linderoth? Jag tror faktiskt tyvärr inte det, hans kärlek till ytan framför den svenska backlinjen var inte i balans idag, så Svensson borde starta mot Grekland.
Anfallet är den enda lagdelen som håller världsklass.

Men nog spekulerat, MIN startelva mot Grekland är inte alls så som Lagerbäck skulle ha, men man får ju drömma lite...

4 - 2 - 3 -1
Isaksson
Alexandersson - Mellberg - Hansson - Nilsson
Svensson - Linderoth (om han hittar tillbaka till storformen)
Elmander - H. Larsson - Ljungberg (om han slutat fega i närkampspelet)
Zlatan

EM-Guldlaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0