Så här två dagar efter...

Jag har tänkt, jag har läst, jag har analyserat. Men förstår fortfarande inte hur det Svenska landslaget kunde bli så överkörda av Ryssland. Zlatan sa att dert sena målet mot Spanien gav de sämre själförtroende. Hmmm....? 
Visst är Ryssland världens största land, men absolut inte världens bästa.
Nu snackas det om Lagerbäcks vara eller icke vara i landslaget. Det är kul, det där. Han har tagit oss till 5 raka mästerskap (hur det gått i de kan vi väl glömma), så helt fucking missnöjda kan vi väl ändå inte vara.
Men jag måste ge med mig, han är lite feg ändå. Han ville ha 0-0, det syntes lång väg, Sverige blev tillbakapressade och slog långbollar mot en ensam Zlatan. Det går inte i EM. Han har även tagit ut EMs äldsta lag, och jag som trodde det var Italien som var det.
In med Berg, Lindgren, Bjärsmyr och Larsson, ge de en chans. Det kan ju inte gå sämre.

Kommentarer
Postat av: j

skönt att du fortfarande tror på henke...

2008-06-20 @ 11:51:21
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0