Bore-länge!

Hej!
Jag heter Andreas Carlsson och bor i Kungsör. Jag är en fotbollsspelande, film- och musikintresserad 21-åring.
Kommer ni ihåg mig?

Lite uppdate:
Melodifestivalen i lördags bjöd på nummer av världsklass och inte så mycket världsklass. Här kommer det lilla sammandraget:

Bäst: Linda Bengtzing - Hon kan underhålla hon! En mycket stark låt som mycket väl kan vinna hela skiten.
Sämst: Daniel Mitsogiannis - Pame? Pame? Pame? Nej, hur mycket jag än repeterar ordet kommer det alltid att framstå som "seg, tråkig artist med en intetsägande låt".
Konstigast: Nordman. Såklart.
Roligast: Björn Gustavsson.
Tråkigast: Att Björn Gustavsson mer och mer börjar likna Robert Gustavsson.
Snyggast: Linda Bengtzing
Fulast: Nordman


I förrgår (alltså i söndags) åkte jag och Kungsörs BK iväg 19 mil till Borlänge för att spela match mot ett div 3-gäng, DalaKurd. Ett tekniskt lag som har spelat bra på försäsongen och inte förlorat i seriesystemet på två år.
Det blev 1-1 efter en jämn, men ganska chansfattig match. Trots våra två ribbträffar (Simon skulle slå ett inlägg men träffade ribban. Hur skjuter karln egentligen?) Mäktade vi bara med ett mål. När det återstod 13 minuter (ungefär) kom kvitteringen.
Tre stjärnor:
+++
Linus Hirvelä
++
Fredrik Karlsson
+
Daniel Källberg


Kommentarer
Postat av: j

för att besvara din fråga: Nej, vi kommer inte ihåg dig.

2008-03-04 @ 16:38:37
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se
Postat av: R

vem är du??

2008-03-04 @ 17:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0