Four days.

Det var en gång en pojke som växte upp till en grabb och hoppas en dag bli en man.
Han sitter just nu och ser över dessa fyra lediga dagarna, från den 21 till den 24 mars.

Fredag, utgång.

Det var egentligen inte meningen. Men som vanligt vann alkoholen mot det som vi borde göra: ta hand om våra kroppar. Det var en person som inte höll måttet. Potejto, potato. Det var en av de trevligaste kvällarna detta året.
Lördag, utgång.
Påsklunchen gick ner efter ett par snaps och en Bud. Lite gladare blev jag också när Änglarna vann Supercupen mot "Sveriges bästa tråkigaste lag". Hem till Pontus, fortfarande lite seg efter fredagens bravader. Jag är ledsen grabbar, att jag var så anonym på Lotus, men jag hoppas ni förstår. Dessutom kan jag inte ha varit lika anonym som han...vad heter han...Simon.
Vad gjorde du den kvällen?

Söndag, på väg mot ligaguld.
United - Liverpool 3-0, Chelsea - Arsenal 2-1. Nu är vi några poäng föra med 7 omgångar kvar. Vågar vi spekulera att det är klart?
Måndag, fika och bio.
Trevligt sällskap. Dålig film. 10.000 B.C. Nej grabbar, den var verkligen inte bra.

Fyra dagar som hade det mesta. Fyra dagar med vänner och romans. Fyra dagar med någonting som vi kallar att leva utan hämningar.

Kommentarer
Postat av: S

Jag var höjdpunkten under lördagskvällen!

2008-03-25 @ 12:07:54
Postat av: Emma

'Det var en av de trevligaste kvällarna detta året.'
Kan "Emma-sällskapet" bidragit?

2008-03-25 @ 14:49:00
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: Anonym

Det är väl klart att DU tyckte det var roligt :/
Jävla ego!

2008-03-25 @ 17:22:24
Postat av: C

varför fick inte jag hänga med på bio? =(

2008-03-25 @ 23:46:52
Postat av: Morgan

Det var bara jag och en till, av ett annat kön. Så med dig där skulle vara lite pinsamt C. Men okej, vi får väl se nästa gång:)

2008-03-26 @ 10:04:29
Postat av: C

Aha. det förklarar saken, mysigt?

2008-03-26 @ 12:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0