I'm not dreaming of a white spri-ing!

Små vita pärlor seglar sakta mot marken. Kalla pärlor, inte en enda identisk med någon annan. Det lägger sig som ett duntäcke över våra gräsmattor och täcker över våra gator. Jag känner igen de här pärlorna. Jag tror att jag har sett de förr. Jo just ja, i VINTRAS! Jävla gravitation.

100 höjdare igår var lika bra som jag hade trott. Längtar redan efter nästa avsnitt. Snart gubbar, snart tar jag studieledigt, jobbar och sparar pengar. Då blir det Road-Trip!!
Det är ju en sak man måste göra innan man dör.
Ni vet de andra sakerna.

I Arboga blev två små barn mördade. Vilket orättvist sätt att sätta "Arboga" på Sverige-kartan.
Någon mer än jag som kommer rösta FÖR dödsstraff?

Kommentarer
Postat av: Emma

För dödsstraff = Svår fråga.

2008-03-18 @ 17:15:29
URL: http://m0e.blogg.se
Postat av: Johanna

Kanske inte för dödstraff men jag är definitivt för bra mycket HÅRDARE straff.

2008-03-18 @ 18:25:37
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: Morgan

Okej, men FÖR kastrering då?

2008-03-18 @ 18:58:03
Postat av: Johanna

Ja det kan jag nog vara för, ;)

2008-03-18 @ 20:30:50
URL: http://imica.blogg.se
Postat av: j

okej...vad fan har gravitationen med väderleken att göra????? gosse...
och en sak till...arboga är en av sveriges äldsta städer, som såg sitt ljus kring 1000-talet...i folkmun är arboga minst lika välkänt som köping...
come on...

2008-03-18 @ 21:15:21
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se
Postat av: Morgan

Gravitationen har ingenting med VÄDRET att göra, men allt som åker ner till marken dras ner av GRAVITATIONEN. Jag hoppas du visste det. Jag drog den lite skämtsamma slutsatsen att gravtitationen gör att snön faller och inte stannar i himlen.
Synd att du inte förstod det.

Jag vet att arboga är en av Sveriges äldsta städer (kom till på 1200-talet) och är välkänt bland de som kan sin geografi och historia, men inte fan är det lika känt som köping IDAG!

Jag kan hålla med om att mitt språk inte är det bästa, men ska du leta efter varje fel (som DU tycker är fel) kan du lika gärna sluta läsa bloggen helt och hållet.

2008-03-18 @ 21:58:09
Postat av: P

badung disch!

2008-03-18 @ 22:15:58
Postat av: R

Hrrm.. dödsstraff/hårdare straff är en sak som tydligt det "underbara" USA visar prov på inte har den effekten på brott som man så väl önskar. Inget land har så hög brottslighet!
Mkt skeptiskt till dödsstraff för övrigt också, strider helt mot vår grundlag RF 2 kap 4§.. och rättssäkerheten i övrig, rättssystemet osv..

2008-03-18 @ 23:13:07
Postat av: Morgan

Jag väntade på din inlägg R, och jag har ingen comeback. Jag vill inte heller att vi ska införskaffa dödsstraff i Sverige, men jag skrev det utav avsky. Men ibland kan man tycka att vissa människor inte förstjänar att vandra på denna jord.

2008-03-19 @ 09:55:41
Postat av: j

jag tror inte att du skämtade om gravitationen...
...och förresten - det räcker ju kanske om jag läser en i gång i halvåret...är ju bara ta någon minut att läsa det jag missat...

2008-03-19 @ 13:06:41
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0