Jag har...

Jag har sett de 3 första säsonger av Vänner. 7 kvar. - De sex Vännerna lever det liv jag vill leva. Jag får nöja mig med världens näst bästa liv.
Jag har nyss ätit två hamburgare. - Jag hittade inte Cheddarosten i kylskåpet, så jag fick nöja mig med hushållsosten. Det var gott.
Jag har skickat iväg mina arbeten. - En och en halv månad försent. Det gick bra i alla fall.
Jag har fortfarande ont i ryggen. - Trots tre besök hos kiropraktorn kan har jag svårt med vissa ställningar. (jag vet vad ni tänker. Kul.)
Jag har spelat in två nya låtar. - Ni får höra när skivan kommer. En månad?
Jag har tänkt onda tankar. - Om vad berättar jag inte.
Jag har tänkt goda tankar. - Om vad berättar jag inte.
Jag har läst om Jones drömtjej. - Det är dags nu va? Snart? Va?

Jag har tänkt lägga ner bloggen. - Men gör det nog inte i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0