Lördag.

Förkyld. Ont i ryggen. Bad hair day. United utslagna. Ingen melodifestival hos Pontus (får inte plats i bilen...). Men jag klagar inte. Mitt rum är städat i alla fall.

Igår var en av de roligaste kvällarna på länge. Hemma hos Pontus fick vi besök av en snällare Jenny, en väldigt trevlig grabb, en ganska irriterande tjej och Johanna.
Skoja bara Emma. Emma var också där.
Nästan hela gänget, utom Calle tyvärr, hamnade på Nybron. Trots folkfattigt var det väldigt trevligt med bra musik (Grease någon?). Det enda som inte var som det skulle var att jag vaknade i min egen säng istället för hos Pontus.

Jag fick en kommentar igår också:
"Vet du vad jag gillar med dig? Du är så allvarlig, och man vet inte om du skämtar eller om du verkligen är allvarlig".
Min motkommentar?
"Jag skämtar aldrig".

Jag har sett "Unchained" Jone. Farrelly-brödernas tv-serie. Vet inte riktigt vad den handlar om, de har nog tänkt ut enn massa skämt och därefter byggt en historia om en kille som gör lite grejer. Men den är ganska bra. Det ska bli intressant och se resten.

Imorgon ska jag upp klockan åtta och se när vi piskar dit Citys småglin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0