Väntan...

Jag har nyss skrivit ut läroplanerna. För femte gången på ett halvår.
Väntan är olidlig. Jag vill bara in i salen och skriva skiten så jag har det gjort. Men det känns okej ändå, jag har inte alls lika stor panik som inför den första salstentan. På tre dagar har jag läst fyra böcker och har lite koll på de. Hoppas bara det är ett tema som är enkelt.

Matchen igår rätade inta ut många frågetecken. Visst, vissa spelare ska inte spela på vissa posistioner och vissa spelare ska inte spela alls. Vissa spelare var inte i sitt esse igår och vissa spelare visade lite mer varför de ska spela. Resultatet, 1-2 speglade matchbilden sådär, oavgjort skulle väl vara mer rättvist.
Vi ledde i paus med 1-0 efter mål av Tero, sen slappnade vi av totalt och lät de forcera in både 1-1 (offside?) och 2-1 (tveksam dömd straff?).
Matchens tre stjärnor:
***
Tobias Idling
**
Anes Brkovic
*
Dan Rosander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0