What to do, what to do...?

Idag är jag hemma. Imorgon likaså. Skönt, visst, men jag måste fortfarande plugga för att inte svika mina klasskamrater. Så när borde jag sätta igång? Nu, så jag har det gjort? Eller ta en dag med och inte göra för mycket och sätta igång imorgon bitti? Eller ska jag sprida ut arbetet? Jag har ju redan hittat alla nackdelar med vattenkraft, så det är en punkt att inte behöva göra. Vi får se. Jag kanske håller er uppdaterade.
Det blir inte så intressant, men jag tycker att mina inlägg de här senaste dagarna har varit färre än obefintligt.

Jag såg på Conan O'Brien igår natt. Han nämnde Sverige runt 7 gånger, och visst blir man lite stolt när någon från den andra sidan Atlanten nämner Sverige?

Och hur är det med er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0