Zzzzzzz....

Oj oj oj, vad jag är seg. Finns inte mycket som tilltalar mig just nu. Städa rummet (som jag borde, och som jag sa)? Spela in nån låt (som jag borde)? Nej. Jag väntar på att KBK-bilen ställer sig utanför på gatan med en kompis i. Vi ska till Pontus och hitta på nåt. Tv-spel? Film? Utgång? Jag säger då det: lite alkohol skulle pigga upp kroppen ganska rejält.
Men orkar vi en dubbel? Blir det ingen utgång idag gör det inte så mycket. Vi kommer att festa järnet imorrn istället.

Match idag. Igen. Tredje matchen på fem dagar. Men det blir som tur var vinst idag med 4-2 mot ett annat division 4-lag. Spelet var under all kritik. Vi var överlägsna första och sista kvarten i matchen, men däremellan syntes misstag på misstag. Tur att man kan vinna fast man inte spelar bra.
Tre stjärnor
***
Tero Pakanen (2 mål)
**
Tobias Idling (för det sista målet.)
*
Anes Brkovic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0