3 poäng, ligaguld (?) och fest. En härlig lördag!

Igår åkte jag till Västerås med b-laget och spöade BK 30 med 2-1. Första halvlek lirade vi riktigt bra, fina kombinationer framåt och säkert bakåt. Därför kom deras 1-0 mål väldigt orättvist. Men en straff senare, säkert inslagen av Hirvelä, slutade halvleken 1-1. Andra halvlek var väl ingens tycker jag. Båda lagen slarvade, hade chanser och sumpade de. Men när två minuter återstod av matchen sprang Henke sig fri och slog in 2-1, 35 meter från målet. Stenhårt stolpe in.

Jag ska till systemet nu. Köpa lite öl. änder nåt ikväll, vad vet jag inte, men nåt.

Och klockan fyra, canal+ sport. Lägg det på minnet. Det är då Manchester United tar ligaguld!

Edit: Idag tar United guld!



Kommentarer
Postat av: Emma

Fest ikväll ;)

2008-05-10 @ 14:31:31
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0