A fortune!!!

Jag har fått nys på en ny sida. BloggVärde, där man ser hur mycket ens egna blogg är värd.
Jag har redan kollat hur mycket era bloggar är värda, så ni behöver inte kolla:
jagskanoglyckas.blogg.se: 2 393 kronor
aboutalittleboy.blogg.se: 3 654 kronor

Min egen?
6 262 kronor
Vad det betyder?
Antagligen ingenting, men jag vill tro att det betyder att min blogg är bättre än er!

...m0e:s blogg är värd för mycket, vill inte skriva hur mycket...

...and by the way
Igår efter 9-manna matchen jag dömde, kom det fram en 10-årig tjej till mig och sa att jag 'borde bli mer observant med handsen, det var typ fyra stycken'. Hon ställde mig mot väggen, jag hostade och sa 'med det är skillnad om man har armen nära kroppen, för då är det inte hands'. Hon sa okej och sprang iväg till sina kompisar.
Och skrattade.
Jag kände mig ganska liten då...

Kommentarer
Postat av: Emma

Hur mycket ? ;D

2008-05-19 @ 13:37:47
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: jone

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhehehehehehehehehahahahahahahahahahahahahahahahahhahahhihihihihihihahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2008-05-19 @ 14:32:31
URL: http://jagskanoglyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0