...and another night has passed by.

Igår åkte jag och Simon till E-tuna för att spendera kvällen med större delen av Riddarna. Det var bara Journalisten som var på annat håll på grund av lite journalistik. Vi bestämde oss för att sitta på en uteservering och käka. Valet föll på Grappa, eftersom de har ganska goda pizzor där. Jag beställde in en Toscana, en pizza med stark salami, stekt paprika och chilikrydda. Of Course. Ännu en gång, helt okej. Detta sköljdes ner med en kall öl. Mums.
   Bio stod på schemat, vi skulle följa med Indiana Jones på nya äventyr. Jag köpte en mellan-Fanta och en påse Tuttifrutti. Hällde i chilikrydda i påsen. De första var helt okej, men när jag hade letat mig ner i påsen, kom kryddan att bli fölr mycket. Inte okej.
   Filmen då? Jag ska inte avslöja alltför mycket för den som vill se den, men jag kan säga så här. Första en och en halvtimmen satt jag och njöt av äventyret, tänkte 'det här är Indiana Jones som det ska vara'. Lite spännande, väldigt fartfyllt, lite kul. Skelett i gravar, fällor, pussel och en Cate Blanchet i en hiskelig frisyr. Jag tänkte att den skulle få en fyra.
Sen vet jag inte vad som hände. Den spårade ur totalt sista 20. Jag menar, det finns scenarion här som absoult inte ska vara med.
Men efter jag smält besvikalsen i slutet, kom jag på att resten av filmen är ju mycket bra.
Trea.

Nu ska jag på träning. Gillar inte min tränare så mycket nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0