Angående tentamen idag halv nio.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Fortsättning...

Mattedelen:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svenskadelen:
NJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Sådär.
Jag hoppas att gudarna ler mot mig och låter mig passera detta svenska-hinder som gäckat mig ett halvår.

Kommentarer
Postat av: S

verkar som att allt "pluggande" har lönat sig? ;)

2008-05-05 @ 12:45:20
Postat av: Morgan

Jag pluggade faktiskt stenhårt till denna tenta, men frågorna var mycket konstiga... Mycket i Matte-delen var var tvungen att komma ihåg från vårt seminarie i höstas. Väldigt orättvist.
Men svenska-delen ska nog gå bra.
Hoppas jag.

2008-05-05 @ 15:03:33
Postat av: S

Håller tummarna

2008-05-05 @ 15:04:10
Postat av: Emma

Aj då..lät inge vidare. Hoppas det gick vägen ändå. Men du får väl skylla dig själv om du har filmkväll med nån tjej istället för att plugga..;)

2008-05-05 @ 17:38:08
Postat av: Emma

Hoppas du fixade den :)

2008-05-05 @ 18:42:27
URL: http://m0e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0