Hämden är ljuv...

Igår beordrade min far mig att städa mitt rum för att skulle upp och spela lte gura. Och gjorde jag inte det så skulle han lägga allt skit på min säng. Jag skrattade högt och retfullt åt hans hot. Jag hade helt enkelt ingen lust att städa rummet.
När jag kom hem i går kväll, var det släckt i mitt rum. Jag såg på avstånd att alla kläder var borta från golvet. Jag hann tänka, 'fan va snäll han var som städade åt mig'. Sen tände jag lampan.
Sängen var full med kläder, chipspåsar, kaffekoppar och halvfulla ölflaskor, som dessutom snällt hade letat sig ut ur öppningen och ner på mitt täcke.
Jag skrattade.
Han gjorde det verkligen.
Jag har aldrig varit så stolt över min far just detta ögonblick.

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha!

2008-05-04 @ 18:52:50
URL: http://ChockadeRobin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0