Inte riktigt vad jag räknade med en Valborg. Men...

...det blev en rätt trevlig kväll igår i alla fall. Hemma hos Jone bjöds det på mycket god mat tillsammans med vänner som Simon, Pontus och Jone själv. Jag var så mätt att jag inte kunde få ner en matbit till. Sen kom ost&kex fram. Det är väl klart att man måste få ner lite av det också.
Efter den ljuvliga middagen, som sköljdes ner med lite gyllengul vätska, vandrade vi den långa vägen hem till mig för att se på "Superhero movie", som  lockade till några skratt, vilket alltid är välkommet.
Sen satte jag tydligen på en dålig film.
Sällskapet började skingra sig. Simon lyfte abrupt på sig när hans far stod utanför och väntade. Pontus fick även han skjuts hem. Och Jone tänkte, 'va fan, om ni ska ska, då drar jag med', medan jag satt där i min ensamhet, klockan 23.00.
Men Jone kom tillbaka och vi såg Chelsea gå vidare till final, där de får möta "Den röda maskinen".
Sen gick han hem. Jag somnade. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0