Lekstuga!

Jag trodde att det skulle bli en tuff match. BK 30 är vana vid konstgräs och när väderleken sa att det skulle regna, trodde jag att det skulle bli ännu tuffare. Vi är inte riktigt på spelhumör när det nalkas regn. Men jag kanske borde tänka om.
6-0.
När 10 minuter hade gått så ledde vi med 2-0 efter mål av Henke och Ling. Idling spädde på när det återstod 5 minuter av halvleken. När vi gick in för halvtidsvilan hade vi ändå ett ribbskott och två missade frilägen. BK 30 hade några hörnor.
10 minuter in på andra halvlek så stod det 5-0. Ling igen. Och Tero P. Äntligen.
Nu sa Jone att det är klart.
Målchanser radades upp, men bollen ville inte gå in. Det blev nästan som att man blev lite bortskämd. Men 6:an kom också genom Tero. Jag orkade inte jubla längre. Då försår man hur mycket man dominerar matchen.

Det ska tillägas är ett förmodat topplag, tillsammans med oss, Franke och Hallsta. Och Franke spöade vi ju med 2-0, som kunde ha blivit mer.

Det ska också tilläggas att det är SÅ JÄVLA SKÖNT!!
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0