Money, must be very f***ing funny!

Fick nyss ett sms av 3, där de hotade med att spärra av telefonen om jag inte betalar fakturan. Jag måste även betala kåravgiften på 300 spänn för att få mina just nu uteblivna poäng. Jag skäms över at be mina föräldrar efter pengar. Jag får väl sälja min kropp på stan istället, eller ta betalt på skivan...
...ja, jag hoppas att päronen läser det här och ger mig lite sympatipoäng...och förhoppningsvis lånar mig lite pengar. Jag är väl skyldig båda två runt 2000 kronor var.

Att hela livet ska kretsa kring att man har bra med pengar, det är inte okej.
Du måste ta vara på kulorna, säger ni.
Ska jag följa med till Halmstad eller, frågar jag?
Jag vill ha tillbaka mina 2800 från skatten nu, så fort som möjligt!

Kommentarer
Postat av: fanny

Hej allt bra med dig? :)

2008-05-12 @ 10:41:30
URL: http://fahl.blogg.se
Postat av: S

Ut i helgen?:D

2008-05-12 @ 13:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0