Ska chilla en dag till...

Jag tycker faktiskt inte att jag behöver ge er några bildbevis. Jag har de på telefonen, men den ligger på nedervåningen och jag orkar inte hämta den. Men om ni mot all förmodan verkligen vill ha så får ni säga till. Jag kan berätta lite om det jag ätit:

¤ Fyra limpskivor med skinka och chilikrydda.
¤ En Michelangelopizza med chilikrydda.
¤ Jones special (Hackad korv) och potatismos med chilikrydda. Någonting som jag i vanliga fall skulle kunna ha i alla  fall.
¤ Hamburgare med chilikrydda. Någonting som jag skulle kunna ha i vanliga fall.
¤ En sallad med skagenröra, kycklingröra och chilikrydda.
¤ En halv påse chilinötter med chilikrydda.

Det är det jag kommer ihåg nu.
Ikväll rullar tärningen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0