Snart sommarlov!!!

Det är snart dags att prata inför 60 ointresserade elever här på skolan. Alla har förmodligen sommarlovet i tankarna (som jag har) och det är nog ingen som riktigt bryr sig om vad man säger. Jag ska försöka få in ordet "surströmming" och se om det är någon som reagerar.

Igår pulveriserade vi Hamre, som innan matchen låg 3:a. 9-1 slutade det, och man borde tycka att det räckte. Men sanningen är att vi lika gärna skulle kunna vinna med 15 mål. Det var en lekstuga utan dess like.
Vi gick ut till matchen med stor revanchlust efter det dåliga spelet förra veckan mot Skinnsberg (3-2) och Hamre betalade. Stort. Första halvleken spelade vi makalöst bra fotboll, och 3-0 skulle lika gärna blivit 7-0. Men det är klart man är nöjd när man lirar "gris" i pausen.
   Andra halvleken startade vi ganska kaxigt. Många som ville göra allt själv, men efter fem minuter och ett Hamre-friläge, kunde vi än en gång leka ut de. Mål efter mål efter mål.
Tre stjärnor:
***
Tobias Idling (2 mål)
**
Amer Filipovic (3 mål)
*
Rauli Pakanen (2 mål)

+
+
+


Jag har lagt upp låtlistan inför lördagens pengainsamling. Jag vet en del personer som kommer och tittar. Men att titta utan att betala för underhållningen är inte uppskattat, så BETALA. Lite i alla fall. Så jag slipper lägga ut själv.
Vad sägs som mellan 11 och 12?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag och Sheila komma o kikar och bidrar självklart! ;) 11 låter bra.. på torget?

2008-05-29 @ 14:15:19
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: Morgan

Jepp, vid fontänen...

2008-05-29 @ 16:27:27
Postat av: jone

jag uppmanar härmed alla att INTE komma och titta på lördag. det är ett straff, och då ska det också vara pinsamt...

det man får göra är att gå snabbt förbi och säga "tja."...

och absolut inte ge mer pengar än 3 kronor!!!

TA INTE BORT DET HÄR INLÄGGET OCKSÅ, ANTE!!!!!

2008-05-29 @ 22:34:29
Postat av: Morgan

Okej ,jag tänkte faktiskt ta bort den, men ångrade mig i sista stund.

Det är inte du som bestämmer hur länge man får stå och titta. Tänk om man tycker det är jättebra och vill kolla hela "spelningen"? Och du bestämmer FAN inte hur mycket pengar som ska läggas.

3 spänn???!!!! Det är ju mindre än vad en DÅLIG gatumusikant får...

2008-05-30 @ 10:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0