En längre sammanfattning 3.

Så.
Äntligen hade vi tid till det vi gör bäst. Att festa!
Efter relaxen var alla så att säga, "relaxiga" och satt hos Dennis och Freddas rum med bar överkropp. Jag var inte sen med att hänga på det nya modet. Dock var Sigge lite feg och valde den bögigare varianten, vilket ni kan se till vänster. Han har tröja på sig. Snälla nån.


Journalisten själv satt på vår toalett utan lås och lekte rövare.
(Eftersom han själv undrade varför jag censurerade bliden på honom när han var naken, så antar jag att den här bilden är okej...) Eller, det är klart att den är okej.


Efter att Siggster tog fram en kortlek började drickandet att höja sig till en ny nivå. Alla i laget ville att Hirvelä skulle dynga ner sig totalt och gav honom klunk på klunk på klunk. Men det mannen är en jävel på att dricka och spårade tyvärr inte ur.
Men det gjorde en annan. Precis innan vi skulle ut på krogen slog fyllan till på Siggster. Han vred upp högtalarna till max, ställde sig på fotöljen och vrålade/sjöng. En vakt kom upp och sa åt oss att hålla käften, så Ralle tog tag i täten.
Siggster visade sig även på styva linan. Jag frågade om han inte skulle fixa frillan innan vi skulle ut, och det tog han inte som en komplimang. Han bad mig att dra åt helvete och att jag var ful. Men vem kan klandra mig?


Som ni ser ville han även smälla till Ralle.
Men ut kom vi, och efter många turer till ställen där vi inte fick komma in, eller stälen där Siggster gjorde att vi inte fick komma in, ramlade vi in på Rex. Och där var det folk, men riktigt kul.
Det blev kastspya (Siggster), en skrämma-bort-alla-brudar-dans (Siggster) och Blur-hopp.
Men ingen kunde se oss. Vi var osynliga. Vi var "the men"!




Jag antar att denna bild får sammanfatta denna helg.
Eller denna replik: "Öj Ante, det blev fan ingen porr i helgen"

Kommentarer
Postat av: S

Oj oj oj. Hur ska ni klara er där hemma egentligen?

2008-11-14 @ 22:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0