Gooooooood Moooorning!!!!!!!!!!

Jag vaknade för en kvart sen, när pappa ropade att jag hade telefon. Jag frågade om han kunde komma upp med den: "Fan heller! Du får komma ner!" skrek han tillbaka. Så jag satte på mig ett par shorts och vandrade ner för trappan. Där stod han med den bärbara telefonen i handen.
Jag undrade varför han inte kunde komma upp med den.
Han svarade att han inte orkade.
Jag sa att jag sov.
Han sa "klockan två?"
Jag fick en liten chock.

Men det gick bra igår annars, vi vann matchen med 7-2 (ett mål och serieledning), såg när United piskade till Stoke med 5 baljor, skrattade år Arsenals nederlag mot Villa, sår Zlatans två kanoner. Och detta gjorde jag utan att vara speciellt trött.

Jag har ont i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0