Kommer jag att få huggtänder nu?

Jag har varit uppe hale natten. Jag har inte gjort det för att jag vill, utan för att jag inte kunde sova. Vi har just nu mina två systerdöttrar som sover hos oss, och den ena fick min madrass som jag sover på. Ja, jag har en madrass ovanpå min säng för att jag inte ska få ont i ryggen. Och se på fan, visst fick jag ont i ryggen.
Jag hade onte i tre timmar, från läggdags (klockan ett) till klockan slog fyra. Inte en blund fick jag.
Så jag tänkte att det nog skulle vara bättre att skita i sömn överhuvudtaget. Som ett litet experiment.
Sitter med en kopp kaffe och sex koppar till i termosen.

Vi får se om denna dag är nådig mot mig.
Först ut; innebandymatch klockan 12.45.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0