Vikarier sökes!

För ungefär två månader sedan, när detta kom upp på tal, var jag 30 procent säker på att de skulle åka. Eller egentligen har jag aldrig tvivlat på Sigge, han har alltid en stark vilja, men Jone och Calle trodde jag skulle få det svårare att lämna. I alla fall den ena av de. För tre veckor sedan, när de började prata seriöst om det, var jag 75 procent säker på¨att alla skulle åka, kanske var det jag som var blåögd.
Nu är är jag 99 procent säker på att de ska åka. Kanske för att de sitter på planet just nu till Bergen. Men, men, jag har blivit lurad förrut.
Nej, det är väl bara att försonas med tanken.

Så hemma är det jag och Påven kvar, två av de sex Riddarna. Vi ska fortsätta sätta prägel på E-tuna så gott det går, medan de andra tre ska visa hur Riddarna festar i Norge.
Men vi behöver vikarier. Tre stycken. Helst en som är liten, men inte så liten som ni tror, mycket rolig och inte kan hantera alkohol som vi andra kan. En som är gudomligt snäll, gör inte en fluga förnär och är lite av en playboy. En som kan fixa saker, få in oss på klubbar och när han får i sig lite alkohol i kroppen goes out of control och blir en talkshowhost med alla på krogen.
Vi behöver er i ungefär 6 veckor, mer eller mindre.
Om ni finns därute: ring 0763405431, så kan vi fixa en intervju med Påven och Kaggen.

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt du är :)

Tror dock inte jag passar in på nån av dina beskrivningar ;P

2008-11-14 @ 11:13:19
URL: http://m0e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0