Jag måste bara prata om skolmaten igen...

Jag sitter just nu framför datorn på min praktikplats. Igen. Men denna gången ska jag inte skriva om att jag är sysslolös. Jag kommer att skriva om den underbara maten denna skola har att bjuda på.
Idag var det, förutom den gigantiska salladsbuffén, kycklingfilé. Med klyftpotatis, bearnaisesås och tzatziki.
För de som inte riktigt tycker om kött bjöds det på en riktigt god broccolipaj och falafel.
Till efterrätt vankades det chockladpudding med vispgrädde och mandarinklyftor. Såna som man kan köpa i burk.
Riktigt gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

och folk har mage att klaga på skolmaten..?? :)

2008-10-16 @ 21:42:25
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/
Postat av: S

Burkfrukt och små godispåsar. Du är rolig du KG

2008-10-16 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0