Not really back...

Mitt senaste inlägg var för ungefär en månad sen.
Jag har inte haft begäret. Har inte haft det på ett halvår eller så, och kommer nog aldrig att ha det begäret som man måste ha för att få besökarnas ögon att tindra när man läser bokstäver som blir till ord, som blir till meningar, som blir till bilder i huvudet, som blir till en fröjd. Jag är inte världens bästa skribent, jag blandar imperfekt och presens (när jag har bråttom), jag felstavar, jag missar ord.
Men det får ni leva med om ni nu läser den här bloggen.
Jag bryr mig inte.
Det kanske kommer några inlägg nu, ett avbrott sen, några inlägg ännu senare.
Och om ni vill fortsätta läsa, läs.
Jag bryr mig egentligen inte så j***a mycket om hur många som besöker sidan, jag har faktiskt inte kollat statistiken på 7 månader.

Men jag ska göra mitt bästa för att få er uppdaterade.
Don't kill me if I'm not put up for the job.

Och ingen j***a "härligt, tillbaka!" i kommentatorsfältet, för man vet aldrig när jag försvinner igen.

Kommentarer
Postat av: CJ

H***igt ante!

2008-10-14 @ 17:48:02
Postat av: P

Sluta ** dina fucking jävla svordommar!!

2008-10-14 @ 19:33:59
Postat av: Emma

Kikar nog in varje dag här. ;)

2008-10-14 @ 21:51:06
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: J

härligt! äntligen är du tillbaka! fan vad jag saknat dig! du är bäst! älskar dig!

2008-10-14 @ 23:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0