Om man ska ta och skvallra lite om helgen då...

Och då kommer vi till lördan:

Jag tänkte skriva ganska mycket här om avslutningsfesten, men jag tänkte åka lite snålskjuts. Allt som hände kan ni läsa om här och här.

Det är dock några få punkter som har missats:
1. Kvällen tveklöst bästa höjdpunkt var när jag och Journalisten körde rep-battle för ett få antal fans utanför. Allt för att få upp stämningen. De skrattade mer än diggade med, vilket jag blev lite förvånad över...

2. Fullast var den killen som inte ens har åldern inne. Dan Engberg. Vi försökte få i honom mer och mer, men han sa nej. Tyvärr.

3. När kvällen var slut om det fram en full tjej (som jag aldrig sett förut) och sa att hon skulle sova hos mig. Första gången sa jag ingenting. Andra gången skrattade jag och sa snällt "nej". Andra gången började jag prata med Ralle. Fjärde gången drog hon till med ett "min skjuts har åkt och jag kommer inte hem. Bor i Torpa." Snäll som jag är sa jag att hon kunde få sova i gästrummet där nere, bredvid mamma och pappa. Då sa hon att hon skulle sova i min säng. Jag sa då att "då sover jag i gästrummet". Femte gången hon frågade drog jag med mig Journalisten och smög iväg, nästan småjoggandes hem. 

Och lite mer bilder skadar väl inte:


Vargen och bakhuvudet på farbror Conny


Mr. Oreskovich


Två morsor och en farsa


"Tummen upp!" säger Ove om festen


"Han till höger ska jag döda ikväll..." tänkte den ena killen


Sigge och Wahabidibidibidibidi


Och när alla vännerna gått hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0