Helgen då.

Helgen då.
Om vi ska ta och prata lite om den. Jag hade ingen aning om vad vi skulle hitta på klockan 17.13 på fredagseftermiddagen. Så Simon ringde och bad mig att hitta de där partytakterna som krävs av en Riddare. För det krävs. Om ni nu vill vara en Riddare så måste ni alltid vara förberedda. Det spelar ingen roll om klockan är 11.37 en onsdagsnatt, ska Riddarna ut så ska du med.
Om du inte har en förklaring. "Inga pengar" kan vara en om du nu har så lite att du inte ens vill låna av någon annan RIddare. För en Riddare lånar alltid ut pengar.
"Ingen lust"? Skit ner dig.
Denna gång var Mr. CJ borta på fiskeäventyr (har fiskade alltså. Riktig fisk. Såna som finns i havet.) och Jone var 60 mil härifrån och var med om sitt första "slagsmål" i livet.

Tåget togs mot E-tuna, ett besök hos Mr. Systembolaget, inhandling för två kvällar i rad och hem till Pontus. Som vanligt. Väl där öppnades öl (cider) till Idol och Step-brothers, innan vi en halvtimme innan utgång försökte trappa upp stämningen till You-tube.



Sen ut.
Nybron.
Det var kul. I alla fall okej.



Vi sprang förbi Kebabhouse innan vi senare drog oss hem och sov hos Pontus.

Jag vaknade lite illamående. Det kan vara för att vi vaknade klockan 9. Jag hade nämligen innebandymatch och var tvungen att ta 10-tåget hem.
Mötte efter matchen (vi vann med 10-3, jag stod för 1 mål och 2 ass) upp Ralle, Henke och Simon för att dela ut priser till småkottar som ska bli Kungsörs nya fotbollsstjärnor. Tog efter det en pizza med Simon.
Sen till E-tuna igen.
Hem till Pontus.
Den här gången gick det trögare att få ner alkoholen i kroppen, både för mig och Simon. Men Pontus svepte på som vanligt. Jag kom in i takt.



Simon spydde. I Pontus handfat. Och med hjälp av min nya telefon har jag bildbevis. Sug på den ni.



Simon fick tydligen upp ananasbitarna från den dagens Hawaii-pizza som virvlade runt i vatten och en brun gegga.
Men efter det så fick vi tillbaka den Simon vi har lärt oss att älska.

Inne på Statt (dit vi gick denna kväll) skulle Dr. Alban spela. Jag tror vi såg en låt. Sen gick vi till Schlager-golvet och hoppade runt till Håkan Hellström. Ja j***lar vilken fart det blev.
Det kvällen var riktigt kul.

På hemvägen blev det Corner, innan vi gick återigen till Pontus och sov. Jag vaknade återigen med Simon bredvid mig, med solen stekande i ansiktet, denna gång runt klockan 11.



Och två ananasbitar låg fortfarande kvar i handfatet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det där med ananasbitar känner nog en tjej jag känner igen..

Annars var lördagen grym :)

2008-10-14 @ 21:52:21
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag och Simon har nog en hel del gemensamt. handfat vad badkar för mig, men pizzan var densamma. Och de där med annanasbitar känner nog Emma allt för väl igen.

2008-10-14 @ 21:55:06
URL: http://selinder1.blogg.se/
Postat av: S

haha det ser ju ut som att jag har spytt en liter eller nå. Det folket måste få veta är ju att jag spolade vatten i kranen samtidigt som fingrarna pressade på i halsen.



Mycket bra annars. bilder är alltid bra!!

2008-10-14 @ 22:28:35
Postat av: P

äckligt mannen..

2008-10-15 @ 08:02:04
Postat av: CJ

Att man alltid missar en höjdpunkts spya=(

2008-10-15 @ 17:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0