Om den nya lagen.

Jaha, och hur ska man nu ställa sig till den nya Ipred-lagen?
Jag har snackat med både mor och far och ställt samma fråga: "Tycker du jag ska sluta ladda hem helt och hållet nu?"
Pappa sa: Jag tycker du kan ta det lite lugnare.
Mamma sa: Jag tycker du kan ligga lite lågt de här första veckorna och se hur det artar sig.

Så jag kommer att sluta ladda ner filmer nu ett tag, men fortsätta med "The office", "Lost" och "Chuck".
"Heroes" kan jag klara mig utan ett tag nu, då serien inte alls är i den standarden som den var i förrut.
Jag har ju också en hel del andra filmer som jag inte sett än, så det är lungt. Jag klarar mig ett tag i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0