Fotboll för hela slanten!

Nej, det blev ingen match. Istället följde jag med mina kära föräldrar till Tuna Park för lite shopping. Jag valde ett par jeans, en mp3 spelare och en tipskupong för 50 riksdaler. Fyra matcher.
Ikväll kommer mina tre vänner på en soffa och vi kommer att kika på VM-kvalmatchen tillsammans. Jag hoppas innerligt att Sverige åtminstone tar poäng, dock tror jag inte det. Därför tippade jag emot de. Men vi kommer att sitta med varsin 3,5:a och skrika fram de blågula till slutsignalen.
Imorgon ska jag upp 09.00, då far vi till Hallsta med b-laget. Första matchen för säsongen för mig. Det ska bli skönt att komma igång igen och få lite matchvana.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men hallå?? Har du vart här och spelat fotboll utan att tala om det för mig? Nästa gång lär du ju säga till så att jag kan komma o titta på dig! ;) Heja heja!!

2009-04-13 @ 22:34:17
URL: http://sweetlittleme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0