Vad hände?

Jag gillar min praktikplats, men jag tycker ändå att helgen gick väldigt snabbt. Jag hann se fotboll och vara med några Riddare, men utöver det så var det händelsefattigt. Är det utgångarna som gör att helgen blir roligare? Självklart! Men borde det vara så. Det finns väl annat att göra än att bara sitta innen och dricka kaffe och låta tiden gå. Det är väldigt skönt att bara "vara", men händelsefullt är det inte.

Jag sitter just nu i Köping och undrar vad jag ska äta: Sibylla eller skolmaten?

Och Barnlitteraturens historia gick bra. Var 95% säker på ett U, men fick G. Riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Fotboll och utgång nästa helg ligger inplanerat. Kan va nåt.

2009-03-23 @ 10:26:58
URL: http://m0e.blogg.se/
Postat av: J

vi kunde ju ha spelat in lite nytt matrial...men så glömde jag att fråga...och sen gjorde vi inte det...va?

2009-03-23 @ 11:27:23
Postat av: Morgan

Låter som en bra idé Emma, men just nu så måste jag koncentrera mig på fotbollen och avstå alkoholen... Men vem vet, man kan ju ändra sig?

Och ja, det borde vi gjort J...

2009-03-23 @ 11:56:29
Postat av: Din far

Du kunde passa på och städa istället för att lata dig din mes.

2009-03-23 @ 15:04:43
Postat av: Påven

hihi

2009-03-23 @ 20:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0